11/7-11

2011-07-11 21:23:28
Allmänt Kommentarer (0)
What a daay! Vaknade tidigt och åkte iväg till andra Irene, mammas faster. Resan tog 2 timmar, jag sov icke fast jag var trött. Där åt och badade vi. Sen drog vi vidare till min gudfars mamma, för gullig kvinna. Man skulle aaaaldrig kunna tro att hon är 91 år! Högst 80. Typ 70.

Och nu har vi precis kommit tbx till gudmodern och fadern. Imorn bär det av till deras stuga. ACTION-dagarna. Ska sola söööönder. Sen dagen efter åker vi tbx hit och sover över, och sen på torsdag åker vi tbx till mormor och morfar. Har haffat 4 bras under den här resan. NICE.

Och tydligen så är jag hemma klockan 9 på morgonen på måndag om 2 veckor. OM det blir så.

Nu ska ni få se min snygga frillz:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback