12/7-11

2011-07-12 21:40:18
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade tidigt igen och var dödstrött. Åkte hit till gudmors och gudfars stuga, som är så stor att den knappt kan kallas för stuga. Solade några timmar, vet inte om det hände nåt. Beställde även resan hem, blir att flyga den 25e (13 dagar!) kl. 09.05. Blev enklast så, då mamma och folket här ska tbx till stugan och kan droppa av mig på flygplatsen innan.

Har även fått ryck idag, förstår mig inte på vissa saker. Mina barn ska behandlas som vanliga människor, inte som gudar. HOPPAS jag får en dotter först. HOPPAS. Ska bli kul att se vem som bestämmer. HAHAHA ska göra en lista så min man ser hur JAG ska göra. Han ska inte ha nåt med det att göra. Han får byta blöjor.

Imorn åker vi tbx till Helsingfors, ska nog köpa den fina bh:n iaf (a)

Nu är det astråkigt bara för att min man loggade ut och har ingen annan att prata med, snyft :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback