18/7-11

2011-07-18 16:19:22
Allmänt Kommentarer (0)
Sov dåligt igen, drömde att Jenny gifte sig och jag inte visste om jag skulle hinna till hennes bröllop pga att jag bara satt och degade hos min man. Tog mig dit lite försent iaf och vart fett full. Tyckte oxå att hon gifte sig lite för tidigt. Haha knas asså.

Sov iaf till 11, 2 timmar längre än vad jag brukar (y) Men det kan vara för att jag la mig senare oxå..

Efter frukosten gick jag ut och solade. Och det var FETT MED VARMT, svetten bara rann! Men jag krigade, det fanns ändå inget bättre att göra. Plus att det är kul att bli brunis. När jag tröttnat åkte jag och mor och badade. Vattnet var askallt, men det var nice, nu svettas man inte längre iaf :D

Sen satte jag mig här och nu glor jag på Våra bästa år. För seg serie -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback