19/7-11

2011-07-19 12:21:03
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade sent igen, och sov rätt bra! Tror inte jag vaknade en enda gång under natten :o Har försökt kolla på tv, och fastän det är vardag kommer det inte ett skit >.< Så jag satte på datorn, men det händer inget här heller. Och vädret är bajs. Helt sjukt hur det changar hela tiden! Jag kommer nog ruttna hela dagen idag.

Brodern ringde mamma och pratade om en lägenhet han var intresserad av - en trea - och föreslog att jag kunde få bo i ett rum. HUR GULLIGT?! I die. Men det blir nog inte av, jag får vänta another 20 år. Vill ha jobb! Fan att jag måste gå i skola i typ 50 år till..

Förövrigt kommer Kattis imorn! Och sen är det bara 4 dagar kvar :D Måste köpa en datorväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback