20/7-11

2011-07-20 22:06:19
Allmänt Kommentarer (0)
Insåg precis att jag inte delat med mig idag.

Trodde jag sov rätt bra inatt, men sen kom jag på att jag drömde att jag var FETT LACK på mannen. Var hemma hos honom och jag var fett irriterad. Gömde mig tom. Tillslut kastade han ut mig. Men jag var typ glad för det, för SÅ ARG var jag. Herregud vad händer? xD

Dagarna går rätt fort fast jag inte gör så mkt. Idag har jag solat lite, men det var såååå varmt att jag nästan mådde dåligt, så jag gick in och tog en dusch istället. Det var riktigt skönt. AHHHHHHH..

Sen har jag rotat i mormors garderober och hittat massa roliga kläder, som t.ex. ett par shorts med frukter på. Ska lätt göra om dom lite och keepa dom :D Hittade även en påbörjad t-shirt, dvs utan ärmar. Ser rätt rolig ut, tänkte keepa den oxå ;p

Insåg även att jag bara har 8 BRAs jag kan använda ordentligt. SNYFT i mitt hjärta. Har ju jättemånga (och då menar jag jättemånga) fina hemma som jag vill använda :( Dessutom har jag inga matchande trosor till. Men vad ska man göra..

JUSTE! Målade mina tånaglar i färgen "Miami Blue", FÖR FINT! Speciellt när man är brun :D

Och blä vilket äckligt avsnitt av "kauhukodit". En man hade typ 62 katter, och det låg skit ööööverallt och grannarna klagade sönder på lukten, men ägaren ville inte göra nåt åt saken för att han tänkte att hans katter skulle avlivas. Dessutom låg det 2 döda katter där oxå. Fyfan :( Sen avlivades alla förutom 10 typ. BLÄ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback