27/7-11 HEMMA!

2011-07-27 11:38:39
Allmänt Kommentarer (0)
Har nu varit hemma i 2 dagar (detta är 3e). Satt brevid 2 tjockisar på flyget, och tackade gud att min plats var längst ut. Sen var planet så litet att jag knappt fick plats med mina saker, jag typ flög ner i sätet. Men resan gick fort, och Prada skjutsade hem mig :)

Sen la jag mig och vaknade typ 13, and I was like: "Nice, han kommer om 4 timmar!" Sen drog jag till Jonna och åt kycklingsallad, FETT gott. Sen satt vi och snackade skit och umgicks tills typ 21, och jag tänkte "VART FAN ÄR HAN?!", tills jag fick smset "Hemma nu :)", och drog till mannen. Och he did it, he did snurra sådär som jag ville. Älskling, fett gulligt 

Igår bakade vi pizza; jag, Joel, Nico och Jannis. Och det var goootttt. Sen umgicks jag med Maggan, och kom tbx till mannen på kvällen.

Han åkte iväg för en stund sen, så jag passade på här. Ska nog ta och sova lite nu. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback