9/7-11

2011-07-09 20:17:18
Allmänt Kommentarer (0)
Har vaknat 7 (6 svensk tid höhö) idag, sjukt trött! Åkte till Helsingfors flygplats och lämnade av brodern min, så nu är han hemma och har det nice. Bara lämnade mig sådär :(

Efteråt har jag handlat lite här i HF, är hos moster/gudmor nu. Köpte 3 billiga BRA's och en kjol. Det lönar sig att handla bhar här, bra pris och det actually finns min storlek! Borde egentligen ha 65, men 70 funkar nästan lika bra.

Var även hos kusinen min och kollade på hans fina hus och söta dotter. OH JAG DOG! Och hans fru är större än ett hus just nu, dom väntar tvillingar, som borde komma när som helst :D Tog även en sväng till stranden.
Sen har jag dött för min andra kusins son som sover hos min moster tills imorn. Fan vad söt han är. Får värsta babyfebern, bara massa bebisar överallt :(

Förövrigt har jag planerat att epilera mina ben i typ en vecka nu, så jag antar att jag ser ut som en gorilla by now. Får ta tag i det imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback