Det var visst 2/7-11

2011-07-02 21:34:09
Allmänt Kommentarer (0)
Sitter och räknar dagar typ. Bara 22 dagar kvar. Har nämligen en känsla av att jag kommer dö i Finland. Asså.. nåt kommer jag väl ha att göra, typ.. Sola bland massa getingar, bada, fota, sitta vid datorn (om internet funkar), sy, kolla på tv, åka och handla, baka, köra bil. Men that's about it. HAHA. Men juste, kanske inte alls blir 22 dagar, kanske blir 28 dagar. Whatevör det är bara en vecka mer, jag klarar mig nog. Men skulle verkligen inte palla vara borta en hel månad :/ We'll see.

Bestämde mig för den lilla väskan. Har typ bara packat underkläder, strumpor, shorts, kjolar, toppar och nåra klänningar. Okej nu vart det inte så bara, men vad fattas? Mjukis, jeans, leggins..

Måste komma ihåg kamerorna, laddare, duschgrejer, tandborste, the sims 3, smink, tamponger, p-ring, solglasögon, pass.. Kanske nåt mer..

Kul att jag får mina skor när jag kommer tbx, snyft :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback