En ungefärlig dröm

2011-07-19 13:12:55
Drömmar Kommentarer (0)
Drömde typ att jag var med Isabel, min mammas kompis. Och jag hittade inte hem. HAHA shit. Sen skulle mamma åka nånstans med Hannele och Heidi och det ville inte jag, så jag letade sönder efter dom. Sen när vi hittat hem till mig såg vi att dom stog på grannens gård och sa att det inte blev nåt. Alltså skulle dom stanna hemma. Sen av nån anledning gick vi in till grannen, som hade nån affär i sin lägenhet typ. Skitskumt. Sen blev jag full på nåt skumt sätt och ringde till Stella, av alla människor. Hur fan? Och det var som att jag var full på riktigt för jag kom ihåg vad jag gjorde först, och sen glömde jag bort det dagen efter, som det brukar vara på riktigt. Även Jonna och Linnea var på plats. Lånade Linneas solbrillor och tror jag tappade dom i golvet. Senare märkte hon att nåt märke ramlat av eller nåt xD Sen åkte vi bil och jag var asfull, har för mig att Heidi typ tog snus och jag bara "Spara lite till mig med", asså wtf?! Sen var vi plötsligt på båten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback