HUMOR

2011-07-11 22:13:36
Sayings ♥ Kommentarer (0)
nårabarn hade typ ritat på marken med kritor o hon gick till nåns pappa o ba "kuka helvetti on piirtänyt vitun kuvia?" o sen senare sa hon till min gudfar ba "sanoinko mä pahasti?"
asså HAHAHA en 90 årig kärrJa, nårabarn hade typ ritat på marken med kritor o hon gick till nåns pappa o ba "kuka helvetti on piirtänyt vitun kuvia?" o sen senare sa hon till min gudfar ba "sanoinko mä pahasti?"
asså min gudfars mamma är rolig oxå, förut var det typ nåra barn som ritat på asfalt med kritor o hon blev typ galen och bara "Vem i helvete har ritat bilder på fittor?!" till nån unges pappa, och sen senare gick hon till min gudfar och bara "Sa jag något fel?" asså HAHAHHA en 90-årig kärring, fööör kul xD

"Kuka helvetti tähän on piirtäny vitun kuvia?!" & "Sanoinko mä pahasti?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback