Seeegt

2011-07-17 22:13:08
Allmänt Kommentarer (0)
Guuud vad trött jag äääär! Har legat och glott på tv hela dagen! Förutom när jag solade i typ en halvtimme. Men då låg jag oxå ner så det gör ingen skillnad, tröööttt. Sen kom molnen.

Min man är fett rolig och turas om med sin syrra att vara vid datorn. UTAN ATT SÄGA TILL NÄR HAN GÅR. Tänk om jag skriver nåt inappropriate? Haha omg. Ska säga till när han kommer tbx..

Bortsett från detta är det rätt kul att prata med henne oxå. Jag hörde t.ex. att mannen pratat om att åka till kolmården när alla är tbx! Trodde jag aldrig. Fett kuuul :D Oh, I miss him 

Then I learned that he's coming home for meee! Min älskling 

Stackarn har bränt sig totalt i solen :( Blåsor o grejer. Blåser ditåt :*

Nu vart jag helt snurrig av nån anledning ;s

Och jag passar inte i vanlig toffs. VARFÖR? Mitt huvud har typ konstig form eller nåt. Fattar inte hur jag passar i en såndär bulle på skallen, det är ju nästan samma sak. Mitt hår kanske är tungt oxå. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback