nighty

2011-07-01 01:36:04
Allmänt Kommentarer (0)
Har nyss camat med min man, usch vad jag saknar honom. Jag dog lite. Sen dog hans internet. Hora. Men jag mår mkt bättre nu när jag varit ute och så, så det är lugnt. Gick från tårögd utan att ens tänka på nåt spec, till inte tårögd. Kanske klarar av att sova inatt.

Vet inte ens om det har nåt med att just HAN åkte att göra. Min weakness är att folk i allmänhet lämnar. Så jag antar att det blev starkare impact för att det var HAN. Min man. Skitpsykhuvud -.-

JUSTE! News! Today I learned att min bror åker med oss till Finland nu på söndag - woho på det! -, och kommer tbx efter en vecka, MEN kommer sen till Finland igen till den 25e när mor våran (och mannen min) fyller år och har fest, och åker tbx den kvällen. Tänk vad bra, det kan ju jag oxå göra då! MINUS 5 DAGAR DIRR. Och springa fram till min man, som kommer samma dag, och kasta mig i hans famn så han lyfter mig och vi snurrar runt sådär romantiskt som på film. Haha I wish.

Typ såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback