Cp dröm

2011-10-23 17:09:14
Drömmar Kommentarer (0)
Drömde att min klass körde nån tävling med nåra andra klasser typ, enda problemet var att ingen som actually gick i min klass var med. Istället hade vi Jannis, Nico, Natha, Sonja, nån annan blond kvinna osv.

Det gick ut på att hela gruppen så snabbt som möjligt skulle ta sig till olika ställen för att sedan komma tillbaka till en liten grop i marken efter varje ställe för att berätta vart man varit.

sista stället var som en bana.. riktigt svårt att förklara, men det var som ett hus utan väggar, bara lite stolpar här o där, och vi var längst upp, man kunde se marken feeett långt nere.

Folket gick snabbt, så jag och Nico var lite längre bak. Och jag bara gick och gick tills jag insåg att vi gick på en bro typ, UTAN räcke. Sen insåg jag även att folk tagit sig ner mha. lianer. Man skulle typ svinga sig själv till olika lianer för att tillslut komma ner. Jag blev gaaaaalet höjdrädd och krigade för att komma tbx till säkerheten, och Nico tog sig ner som om det inte var konstigt alls!

Sen när jag kom tbx till gropen lackade jag ur på Jannis, för att han lämnat mig och inte sagt att det var värsta självmordsbanan, och slog sönder honom. Jag var galet arg.

Sen var grejen slut och alla skulle ta sig hem, och jag gick med Natha, som såklart skulle ta DEN VÄGEN igen, och jag lackade ur och försökte komma bort och hitta en annan väg till tuben. Lyckades tillslut. Fett creepy.

Sen såg jag en blond kvinna i drömmen som oxå var galet rädd, hon kunde inte ens kolla ner när hon typ kröp tbx till safety. Fast sen samlade hon mod och tog sig ner som dom andra. Och sen gjorde hon även något annat som gjorde att hon vann nåt pris. Helt cp xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback