18/9-11 Chiles nationaldag

2011-09-19 05:41:56
Allmänt Kommentarer (0)
Lever igen! Har varit förkyld, sedan gick halssmärtan över. Men när jag drack igår på fiesta fick jag ont igen. Garvade för mkt eller något.

Ja, it took place hos Nico och Marcos. Vi firade Chiles nationaldag. Det var kul, men inte lika kul som förra året. Garvade sönder åt något på nätet, men kan veerkligen inte komma på vilken hemsida det roliga var på.

Något annat kul var iaf svenska versionen av Danza Kuduro. Och nån annan psykoslåt, som jag inte heller minns. Den berömda peruken flög omkring oxå. Bokstavligen vid ett fall.

Nu har jag inte sovit (förutom lite till och från) på 39 timmar, så nu är det dags. Mer om detta senare.

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback