21/12-12

2012-12-22 01:21:00
Allmänt Kommentarer (0)
Johannes hade lite fel om the homecoming! Han ringde mig vid 06 imorse (hade inte lagt mig) och sa att han skulle komma hem vid 11, så jag sov 5 timmar and then I waited. När han kom sov vi några timmar, och sen åkte vi till Sollentuna och kollade julklappar med mamma och Heidi. Jag köpte en bok till mor. Därefter åt vi och kollade runt i kista. Vi la oss rätt tidigt men gick ändå upp vid 13. Såhär trötta, FÖRSTÅR INTE.

När han drog till jobbet vandrade jag runt i gallerian med mamma. Köpte en bok till bror oxå i julklapp. Resten av kvällen spenderades i tvättstugan. Mamma skjutsade en byrå hem till Kattis, så själv var jag oxå, vuxenpoäng! Sen har jag försökt packa lite, men tar alltid med mig för mkt, så mamma får hjälpa mig imorn.

ANYWAYS, I've had a very productive day.

Hoppas älskling kommer hit efter jobbet imorn.. ÅHH vad jag kommer sakna honom när jag åker :( Men 6 dagar går väl fort.. Tur att han är ledig när jag kommer!

Hundis ville hjälpa till haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback