24/12-12 - 29/12-12 Finland + 30/12-12

2012-12-31 03:41:00
Finland Kommentarer (0)
Hejhej! Hemma från Finlandet nu. Kom morgonen den 29e. Resan var nice, kul att träffa morföräldarna och sådär. Bra väder hade vi oxå, massa snö! En kväll var det -24, och dagen därpå var det +1. Konstigt hur det går upp och ner haha. Fick massa julklappar, men den absolut bästa var från Johannes. Fick en påse full med saker! Ansiktsmasker, mobilskal, choklad, läkerol, krämer, hdmi-kabel och grejer man gör lysande stjärnor i taket av! Fick en rosa plunta av bror min haha, med diamanter och allt! Känner att jag kommit närmare honom den senaste tiden, vi visar mer intresse för varandras liv haha. Tror det beror på hans underbara flickvän Carolina. Han blev som en ny människa efter att han träffade henne. Jag klagar inte :)

Veckan gick fort, men saknade mannen min något förfärligt ändå! Dom två dagarna efter jul var helt döda, inte ens mataffärerna var öppna. Satt bara hemma och drack vin. När affärerna öppnade igen köpte jag bland annat en stjärtlapp för två personer HAHA. Och annat för tusen spänn. Ångest.
 
När jag kom hem, kom min underbara man hit efter bara någon timme, hur söt?! Vi sov några timmar och därefter kollade vi mellandagsrean i Kista. Han fick med sig en mysig tröja och ett par skor :) Sen myste vi sönder hela kvällen. Oh my, how I love you <3

Har precis avslöjat min största hemlighet för honom också. A weight has been lifted off of my shoulders. Förstår inte varför jag var så rädd, känns helt löjligt nu i efterhand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback