2012!

2012-01-01 12:47:09
Allmänt Kommentarer (0)
Iår firades nyåret på lite annat sätt. Först var vi hos Kattis och förade, och istället för att vara hos Nico som vi är varje år, var vi hos Marcos och Darre i Vällingby. It was fuuuuun förutom att man skulle sett fler fyrverkerier i byn, tror jag, kanske ;p Det blev catfight mellan Jonna och nån tjej, glas gick sönder, en tallrik sprack och Birta la Lady Gaga moves. Vi drog hem vid 7 imorse och jag och Jannis fick åka i Pablos baklucka haha :D

Galna bruden som hoppade på Jonna tyckte att det var nåt knas med mitt hår så hon började pilla, och efteråt fick jag en "stora bröst har du oxå!" och tafs. NORMAL :)

Imorse skulle Jannis öppna dörren, men missade handtaget o flög på golvet HAHAHAH. I was like "Vafan gör du? :S" som om det var meningen att han skulle dyka HAHAHHAHHA. Sen garvade jag sönder åt allt. Flummorgon xD

Fick även veta att fadern min flyr landet (haha) och flyttar till Florida. Bara sådär </3 men jag får hans lägenhet åtminstone.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback