24/7-12

2012-07-24 15:34:00
Allmänt Kommentarer (0)
Sådär nu är min bror här! Han sov här hos mormor och morfar med mig så jag slapp vara ensam (y) Innan vi åkte och hämtade honom hjälpte jag mormor att fylla massa påsar med blåbär! Eftersom folk inte tycker att hon själv ska gå och plocka, så var det nån snäll man som hämtade åt henne.

Idag har vi spenderat några timmar på stugan; tvättat en spegel och lite så. Sen tröttnade jag dock och promenerade hem med Vilmis. Under tiden hade mormor plockat massa hallon på gården. Det är galet hur snabbt dom mognar, jag kollade för bara några dagar sen och dom var helt vita.
 
Vädret är fuckt up som vanligt, molnigt men ASVARMT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback