5/7-12

2012-07-05 23:00:00
Allmänt Kommentarer (0)
Sådäär, nu är man i Finland hos mormor och morfar. Anlände på kvällen för 2 dagar sen. Stressade sönder med packningen och det dagen innan, men mådde dåligt och var så jävla trött att jag var tvungen att ta en tupplur fastän jag planerat att stanna uppe hela natten och fixa. Jannis stannade oxå :)
 
Mamma väckte mig när det var en timme kvar till avgång, så vi (läs: hon) stressade sönder och fixade det sista och sen åkte vi iväg. På båten sov vi sönder, åt god mat, shoppade minimalt och sov lite till. Tiden gick fort iaf. Sen var det bara den 2 timmar långa resan från hamnen till mormor och morfar kvar. Men det gick oxå ganska fort. Vi kom fram vid 22 så det var bara att äta och gå och lägga sig. Skönt att sova tidigt (y)
 
Igår solade jag massor, och när solen gick i moln tänkte jag "äsch, jag har en månad på mig", fast sen kom jag på att vädret kanske är skit halva den tiden. Men jag håller tummarna. Åt asmkt igår oxå, I'm very happy about that.
 
Idag fixade vi internet, men har mest kollat på tv. Vädret var skit. Hoppas på bättre imorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback