Ulkona kesäyö

2012-07-09 01:17:00
Allmänt Kommentarer (0)
Blev att gå idag, mamma ville se Yö (läs: natt), och Chisu (uttalas Kisu). Lika bra för det var ganska kuuul. Kristina - min syssling, och hennes man Mikko är bäst. Så himla roliga människor. Och det är nice att dom kan svenska, om jag inte skulle komma ihåg ett ord och tog det på svenska ist, så skulle det inte göra något.
 
Såg även andra band eftersom vi kom så tidigt; Pariisin kevät (likey) , Tuure Kilpeläinen och Remixyhtye (coverband som spelade på pauserna)
 
Chisu uppträdde sist, vid 00.30, så vi tog en matpaus innan och åt "Muurinpohjalettuja" (pannkakor stekta på en speciell sak). Det satt två småtjejer framför oss och Kristina hörde att dom undrade vad saften kostade och bara "Det kostar 1 euro!" Sen ville hon varna ena tjejen som hade en mygga i ansiktet o sa "Ta bort den snabbt!". Detta gick dock inte fram eftersom tjejen förskräckt tog bort myggan i slow motion. Lovar att hon var lite rädd för oss.
 
Därefter var det bara jag och mamma kvar, så vi gick och såg en Chisu som såg ut som Madonna. Och Angelica Blick. Hon var väldigt underhållande att se på, bra scenmänniska liksom. Hon sparkade i luften oxå, och eftersom hon hade klänning åkte den ju upp så man såg trosorna. Konstigt nog sa killarna ingenting. I början var det däremot nån som bara "Chisu, jag älskar dig!" haha.
 
Kom hem nyss iaf, har rastat hundarna och ska sova. Är helt slut! Min rygg typ dog. Mikko sa att han kände likadant så jag brast ut att det är PGA SKORNA. Jävla converse, borde tänkt efter lite.
 
Pariisin Kevät
 
Chisu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback