13/6-12

2012-06-13 16:52:32
Allmänt Kommentarer (0)
Stannade uppe vid datorn någon timme efter att mamma stack till sin skolavslutning, sen sov jag till 12. Jobbigt att hon inte har samma elever nästa år, känns lite deppigt :(

Dolly har vart lite konstig sen imorse, hon är nog inte helt frisk ändå :/ Hon ville absolut inte följa med mig och Vilma på promenad, och efter att vi kom tbx har hon bara legat under fåtöljen igen. Får se om vi måste åka till djursjukhuset igen..

Mamma gick och la sig när hon kom hem, men jag hoppas att hon vaknar snart så att jag kan övertala henne att skjutsa mig till bromma och sedan till ikea för att hämta nån torkställning som HON vill ha haha.

Roligt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback