15/6-12

2012-06-15 12:41:03
Allmänt Kommentarer (0)

Igår tog det mig 100 år att komma till affären, tänkte hela tiden "snart, snart, snart". Får ingenting gjort när jag är ensam hemma haha. Tillslut gick jag med Jannis, och så köpte vi donken oxå.

Eftersom Cubus hade -30% på alla kläder, och jag velat ha en tshirt därifrån, tänkte jag WHAT THE HELL och tog 2 stycken och gick till kassan. Där visade det sig att precis dom tshirtarna var det -50% på och så -30% på det. KAP! Sen tänkte jag ta en till, för det var ju ungefär som "ta 3 betala för en", men fick den sista av Jannis. Gulligt!

När vi kom till mig och jag hittade Felicia utanför mitt fönster, bestämde vi oss för att kolla på "The woman in black". Gaaanska seg film, men läskig om man inte gillar spöken xD Men Daniel Radcliffe är huvudpersonen!


Idag har jag varit i gallerian och köpt tandkräm och lite sånt (bytte en tröja mot en annan), gått på promenad med hundarna, och ätit. The only thing left is to duscha. Men tänkte vila lite innan det.

Mamma kommer hem om några timmar och hon lovade att skjutsa mig till Bromma Blocks! Jag hoppas verkligen att dom har kjolen där, I really want it :/ Den kommer från Oasis, och jag vettefan om den affären finns någon annanstans..?

Sen väntar jag även på paket! Beställde två likadana klänningar från Vila - en rosa och en turkos, men tänkte bara behålla ena. Såå får se vilken det blir. Hoppas dom trillar ner i brevlådan redan idag.

Och sist men inte minst märkte jag att mina skor - som jag precis köpt - nu är på rea, så tänkte gå till Scorett och fixa så jag oxå får rabatt. Har ju inte använt mina, OCH det är fortfarande öppetköp på dom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback