18/6-12

2012-06-18 19:31:38
Allmänt Kommentarer (0)

Mina klänningar kom idaaaag! Behåller dock bara den korallfärgade, jag såg mkt fräschare och finare ut i den ;) Måste även hämta ut min högtalare från posten och testa så den är bra. Vilket jag tror och hoppas.

Maggan kom förbi här och vi pratade om att hon kanske kan följa med utomlands i augusti. Känns som att det är flera som kan då, very niiice eftersom vi hade stora problem med att hitta folk i början av juni.

Vilma ska fixa pass och vaccineras mot rabies imorn, så att hon är skyddad när vi åker till Finland (vilket är om bara två veckor!). Inte för att det finns rabies där, men man måste göra det för att få fixa pass haha.

Igår när jag gick igenom mina klänningar hittade jag denna, som hängt i mitt skåp i några år heeelt bortglömd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback