20/6-12

2012-06-20 20:40:59
Allmänt Kommentarer (0)
Igår kväll tog jag och mor en sväng till veterinären för att fixa passet till Vilma. Det gick hur smidigt som helst, bara en spruta och klart, men ändå så kostade det 750 spänn. Och så passade vi även på att shave:a katten, så nu är han fett snygg. Men det växer ut haha.
 
Hann bara ringa till ett ställe angående klänningen när jag fick höra "De är slut i hela Sverige". Jahapp, då var det ingen idé att ringa vidare. Får sy in min bara, ifall dom inte råkar finnas i Sollentuna, ska dit imorn och köpa Kissy leggins i XXS, som inte verkar finnas någon annanstans. Så det finns en chans att även klänningen finns där.
 
Hämtade även ut högtalaren som var gaaalet bra! Totally worth 150 spänn (y)
 
Idag har jag hängt i stan med mor och Vilma hela dagen. Blev chockad när hon ringde och berättade att hon köpt en Iphone 4s, Nokia Lumia OCH en Samsung Galaxy Tab. SHOPPARN!
 
Jag hittade en stor djuraffär vid Medis och blev medlem dirr! Vilma fick en fin ny sele, så hon slipper gå runt med Kattens.
 
Nu är jag hemma och ruttnar. Hunden är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback