29/6-12

2012-06-29 11:04:05
Allmänt Kommentarer (0)
SNART ÅKER VIIII! 4 dagar kvar! Hoppas verkligen att Finland har bättre väder att erbjuda. Ooooh måste kolla lite vad jag ska ha med mig. Älskar att packa, it's so much fun! :D

Har sprungit i affärer dom senaste.. 4 dagarna.. Och fått med mig lite såklart. Knas! Mamma blev tokig och köpte massor med fina Odd Molly klänningar, för att sälja vidare you know. Affärskvinnan! Och mina balla sneakers kom på posten igår, yay! 
 
Ringde jag runt till alla H&M man kan tänka sig och letade efter en bikini, som tyvärr är slut överallt. Tillslut ringde jag även till Finland, men inte fanns det där heller. Dom skulle dock få in två nya bikinis nästa vecka, I'll check it out när jag åker dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback