4/6-12

2012-06-04 15:10:42
Allmänt Kommentarer (0)
Åh lite bättre väder idag! 13 grader som högst, men det är okej så länge det inte regnar :) För att ta vara på vädret tänkte jag ta en liten promenad med Vilma, då Dolly inte verkar må så bra :(

Min käre bror kom precis förbi med sin flickvän, för att hämta sina Rayban Wayfarers som jag budade åt honom från tradera. Haha han är helt galen i solbrillor, som jag är galen i skor. Och som mamma är lite galen i allt möjligt, precis som moster. Oh this family alltså.

Men anyways, fick veterinärtid imorn vid 18.30, hoppas verkligen att dom gör något åt Dollys problem. Hon har nån knöl på ryggen som vägrar försvinna och en annan vid ljumsken - jag misstänker ljumskbrock. Jävla hund, man blir ju orolig. Alltid är det nåt.


vår nya dörrmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback