6/6-12

2012-06-06 14:37:56
Allmänt Kommentarer (0)
Wohoo grattis Sverige på nationaldagen! Haha. 

Imorn kommer som sagt min moster/gudmor och mina två kusiners mamma hit från Finland, så måste försöka ordna lite här hemma. Man vill ju inte att dom ska svimma så fort dom stigit in genom dörren höhö. Det är bara att vi har sååååå mkt saker, och både jag och mamma är SÄMST på att göra oss av med skiten. Men det löser sig nog.

Ska även se om jag hinner till ikea lite senare.. vill skaffa mig en laptopbricka, en papperkorg och köpa kanske en nattlampa till Musse. Inte för att han behöver en, men för att dom är söta och så tjatar han alltid på att han vill ha mina haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback