8/6-12

2012-06-08 15:58:54
Allmänt Kommentarer (0)

Igår hade vi en liten återträff med mina sfs:are, dvs Jenny, Joko, Elise, Asta, Vida, Stefan och Emil (resten av boysen kunde inte komma). Vi satt på Fridays och åt och drack och drack och åt (8) Blev dock bara öl för mig medans dom andra drack goda drinkar. I'm so broke. Men det var kul ändå! Vi pratade massa minnen och garvade rövarna av oss. Oh those times. Fick även höra att jag alltid satt på borden i klassrummet, vilket jag inte minns alls! xD

När jag kom hem fick jag träffa moster och Sirpa :D Dom kom säkert bara ett litet tag efter att jag stuckit haha.

Idag vaknade jag vid 7 - precis som alla andra, och kunde inte somna om på några timmar. Det gick bättre sen när folket drog till centrum för att shoppa, vid 9 typ xD

Och nuuu ska jag åka till ikea! Very efterlängtat.

Emil, Stefan, Elise, Jenny och Vida 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback