SOMMAR!

2012-06-30 11:51:00
Party! Kommentarer (0)
Emma fyllde år i torsdags så vi firade henne igår på sommar.. efter lite tjafs med vakterna. Jag, Ems och Melissa förade hos mig med vitt vin, vodka, sprite och burn. - Innan kvällen ens börjat ordentligt var allt slut xD
 
Vi stod i kön och var helt taggade när ena vakten frågade Ems om hon hade dricka i sin väska. She was like "Nej", och när han märkte att hon hade det kastade han ut henne "för att hon ljugit". So weird, aldrig hänt förut. Dom brukar ju ta flaskorna och sen släppa in, men nej, där tolerar dom inte lögner. Herregud asså. Så vi gick iväg och klurade på hur vi skulle komma in. Vi ringde tom Melissas syrra som kände andra vakten, men det hjälpte inte heller xD Tillslut var Molly påväg och hon påminde oss om att det fanns två ingångar! Så vi smög till den andra och ingen märkte nåt. PERFEKT!
 
Därinne gick jag förbi någon som liknade Fabian, som jag träffade för 100 år sen (läs: 3) på nån av Mollys kompisars hemmafester, och sa "Han såg ut som Fabian?!" And Molly was like "Det var Fabian!" Så jag sprang tillbaka och la en "HEJ, KOMMER DU IHÅG MIG?!" Vilket han gjorde haha. Lilla skitungen som var kortare än mig, med konstig frilla och glasögon har nu blivit en lång jävel med mindre konstigt hår och no glasses.
 
Maggan anlände då nån gång. Och så tappades hon bort 20 gånger. "VART ÄR MAGGAN?!" Hennes bror och hans gäng var också där! Och så hittade jag även Katharina och Viktor från min gamla skola. Aldrig pratat med människorna men vi kramades lite ändå haha.
 
OCH OMG! Melissa hittade sin 20+ lärare! För weird. Hans kompis glodde sönder på mig, men tror han var lite blygis.
 
Nån japan kom till mig och bara "TJA!!!!!!" och jag försökte svara lika högt tillbaka. He was like "Röd är min favoritfärg." (hade på min en neonrosa tröja, som kanske såg röd ut?) 
 
"Får jag kolla i din väska?"
"Jag har skor!"
"Jasså, jag har också skor!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback