3/6-12

2012-06-03 12:49:19
Allmänt Kommentarer (0)
Vilken tur man haar! Vaknade vid 11 och fick för mig att gå på promenad med hundarna dirr, eftersom det plötsligt inte regnade - och så att jag kunde göra mig i ordning så fort som möjligt och påbörja min dag. Och bara ett litet tag efter att jag kommit hem började det ösa ner igen. Jag slapp torka tassar and stuff, that's what I call luck!

Nu snart - fastän det regnar - ska jag gå den 4 min långa vägen till gallerian och köpa sushi och kolla på ett par skor.

Igår var jag med Felicia hela dagen (typ), vi kollade på film och åt bananbakelser och massa lösgodis :D Senare mot kvällen kom Musse oxå, han doooog för 21 jump street. Sen snackade vi massa bajs fram till 3 på morgonen, då dom bestämde sig för att promenera hem. Det var tydligen inte kallt iaf, enligt vad jag hörde från felicia idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback