Long time no see

2012-03-29 16:03:05
Allmänt Kommentarer (0)
Tråkigt liv, och ändå så finner man inte tiden till att skriva blogg. Har iaf börjat svenska b för länge sen. Först hade jag sämsta läraren, sen bytte jag till en annan grupp, och nu har jag bästa läraren (y) it's all good, förutom att själva kursen är svår. Blä.

Meanwhile i min soffa brottas Vilma med kameran. Hon fick heta Vilma med V för att Wilma låter som en kärring. För oss finnar. Nu är hon hela 4 månader, and I wish time would stop for a little while. Min bebis <3 Duktig är hon oxå som nästan aldrig kissar inomhus.

Under den här bloggfria tiden har jag hunnit kolla klart på Chuck och Everwood. Och färga håret. Min iphone har även knasat. Fick nästan panik igår natt när apparna slutade fungera. Drömde tom om det xD But today, I fixed it. Along with ringsignaler. Gud så teknisk jag är :)

På lördag har Prada fest. Jag måste fixa en trevlig outfit och en trevlig present. What to get?

Förövrigt så slösar jag alldeles för mkt pengar. Tänker alltid "Bara den här, bara den där." "Det blir bara 100 kr.." osv. Idag beställde jag en bustier/korsett/bratop från asos. Kunde inte låta bli! Och för nåra dagar sen beställde jag en shortsdress från nelly.com. Och Jeffrey Campbells Foxy med virkad grej på! Helt galen. Nu får det räcka.

Vettefan varför jag började skriva.. Tror jag hade nån anledning men nu minns jag inte vad det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback