16/5-12

2012-05-17 01:14:22
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 12.30 idag, not okay! Det skiftar galet, ibland blir det 9, ibland 11, och ibland skitsent. Det sistnämnda kan bero på att jag måste upp vid 06 varje morgon för att mamma vaknar, which means att Vilma vaknar och vill ut och kissa, äta och därefter ut igen. Inte förrän hon är klar med allt kan vi sova igen.

När mamma kom hem från jobbet ville hon åka till outlet och kolla provkollektonen, so we did. At this point hade jag precis 2 timmar på mig att ta mig hem, hitta nåt vettigt att ha på mig, och dra till Café Opera där min vän hade fixat modevisning. Efter någon timme var vi klara med klädprovningen och köpandet, och drog hem. Which left me EN timme. Valde kläder så snabbt att jag hann äta och bättra på sminket. ÅRETS mirakel. Okej att jag kom 10 min försent och fick stå i kö 5-10 min till, men jag var NÄSTAN i tid :D

Modevisningen var skoj, och efter det hittade jag Jennyyyy! Vi drack våra gratisdrinkar och garvade åt två roliga dansade män.. och sen drog vi hem. Vid 23.30. Haha. Men det var okej, fastän vi inte kände några typ.


fin tjej i världens underbaraste klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback