28/5-12

2012-05-28 12:06:17
Allmänt Kommentarer (0)
Gårdagen spenderades solandes utanför mig med Felicia, precis som i förrgår. Bara att det var ännu varmare this time, Vilma flämtade t.o.m., något hon aldrig gör. Jag tror att jag lyckades få lite färg på benen iaf :D Brände även ena axeln as always -.- Senare blev det kycklingsalladd a la mói. GOTT. Musse kom "förbi", dvs stannade rätt länge haha. Och så fixade vi en minifontän på balkongen och spelade vi boggle innan dom drog hem. Därefter kom Jannis (lång dag) och vi kollade på New girl och dog av garv. Asså det är såååå bra! xD

Vaknade typ 10 imorse. Var helt död men pallade inte somna om, and here I am. Ska kolla om jag får mina paket från ebay, men tvek på det. Vid 18 måste jag hjälpa mamma i tvättstugan, wohooo. Ska nog käka frulle snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback