19/11-12 Hundis 1 år!

2012-11-20 04:53:00
Allmänt Kommentarer (0)
Hej hej! Mitt liv suger för tillfället. Har inte träffat min man på två dar och jag saknar sönder honom. Plus att vi tagit en "paus" för att jag ska bestämma mig för vad jag vill. Vilket jag redan vet, så nu får jag lida i "en vecka eller två". Men jag är glad ändå, han sa att han älskar mig. He really said it. Jag bara dog. Bara sådär. Helt oväntat. Älskling. Hade gärna velat höra det irl och när vi var glada på varandra, men jag klagar inte direkt. He loves me :) Kan äntligen sluta noja. Jag var bara så jävla arg innan det, men det gick ju såklart över. Han träffade en jävla brud som jag hatar bara för att störa mig. Underbart. Men nuuu skiter vi i det.
 
Anyway så tänkte jag sysselsätta sönder mig under tiden. Tänkte gå på Cosmonova, åka skridskor, se Breaking dawn, ta en sväng till Hellströms.. Och kanske Tivoli. Sen ere söndag, och jag måste hitta på fler saker att göra.
 
Min bebisvovve blev även 1 år den 18e. Min lillaaaa! Sluta bli äldre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback