femte oktober var det ja

2012-10-05 01:46:00
Allmänt Kommentarer (0)
Hängt massor med min exklusiva och inte hunnit lägga ner tid på bloggen. Fy. Han vet för det första inte ens att den existerar. Hihi. Men ikväll är jag ensam och känner ungefär såhär :( Saknar honom massor. Men mer tid för detta antar jag.
 
Sitter och krigar med låtar att stoppa i min ipod. Går ganska bra. Var på bio med J och Molly tidigare under kvällen. Resident Evil: Retribution! Gud vad bra. Ojoj! Inte dåligt för en femte film.
 
Igår var vi på Hellströms och drack godisshots och jelloshots! Very trevligt. Senare dök tjejerna från St Eriks upp oxå. Och sen såg vi på A Cinderella Story när vi kom hem. Helt sött att han såg den för min skull.
 
Haha, vi lånade en katt häromveckan oxå. Den vägrade gå hem och fick följa med oss ett tag. Mys. Har även bakat mockakaka och krigat efter en glass! B&J med kokos. Den finns verkligen ingenstans, och tillslut hittade vi EN ENDA på.. vad det nu heter, vid medis. Vi köpte den dock inte förrän en vecka senare. Tänk att den fanns kvar!

Emma fick för sig att pierca smiley, so she did. Och J gjorde en impuls-tongueweb.

Har sovit med J varje dag i 100 år, och nu är jag ensam. Trodde jag skulle dö först. SAKNAR.

Har inte fotat på år och dar, ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback