3/9-12

2012-09-03 23:14:00
Allmänt Kommentarer (0)
Busy life yes. Förra helgen hände nåt hemskt som jag inte vill komma ihåg, men det är en del av mitt liv så man måste väl skriva det; min bästa kompis strulade med killen jag är intresserad av. Vill inte komma ihåg detaljer så det får räcka så. Men nu är allt ganska bra igen, så länge min hjärna uppför sig så mår jag bäst. Fick dock lite panik igår, då jag trodde att dom fortfarande pratade i smyg, men det var tydligen bara jag som glömt logga ut från FB på hans mobil. Klant.
 
Har iaf varit hos Johannes hela helgen haha. Har fått äckliga shottar som jag dött av, fyllekäkat sönder från golvet, vart full när jag vaknat, spenderat kvällen hos hans kompis, hyrt tre asdåliga filmer men kollat Resident Evil istället, oooch vart hemma en timme. Sen har vi fastnat i sängen oxå, men det händer hela tiden. Mysmannen :)
 
Det är rätt kul att vi är så likadana; båda stökar sönder, älskar att shoppa, och har ingenstans att lägga sina saker. Sen är vi samtidigt jätteolika, han gillar grejer jag hatar, och tvärtom.

Idag skulle han jobba, så jag har hängt med Ems, Molly och min hundis. Vi satt på Hellströms nåra timmar och så åt vi på donken. Mys. Nu är man hemma och ångestar över att det är skola imorn. USCH.
 
Min kompis dotter har även blivit döpt, efter 9 månader haha. GRATTIS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback