9/9-12

2012-09-09 20:17:00
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags var jag ute med Ems. Vi förade på Hellströms med Molly. Hade aldrig fått sittplatser om inte jag hittat Anthony på uteserveringen med sina vänner. Tuuuuuuur!
 
Senare skulle vi dra vidare till Sommar. Ems fick för sig att vi skulle promenera från centralen, MED KARTA, så vi gick helt fel och vandra i 5 år. Men vi hittade tillslut. Tror det hade gått liiite bättre utan kartjäveln. Så hängde vi där i nåra timmar, och sen var det dags att träffa Johannes. Jag vart typ lack på honom så vi pratade inte på hela natten haha. Somnade på hans soffa och när jag vaknade vid 7 sa han "Kom och lägg dig här." Och sen var det ganska normalt igen.
 
Dagen därpå vaknade vi vid 13, och åkte dirr till stan för att äta. Planen var buffé på Pizza Hut, men det hade dom inte på lördagar. När vi vandrat runt i 20 år blev det tillslut kungshallen. Texasgrejen. Gott.
 
Därefter åkte vi tbx till Johannes, och gick och la oss vid 21 eftersom han skulle upp och jobba vid 3-4. Det blev ingenting av att sova, så vi låg o pratade hela natten. Kom hem vid 5 och sov till 12. Och idag har jag inte gjort ett skit.


förarNa


söndertaggad!


en glad Anthony

något Ems tyckte liknade en stjärna xD



Rohams fina hamburgare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback