24/4-13

2013-04-24 18:41:00
Allmänt Kommentarer (0)
Ensam är stark! Not. Mannen är och reser igen, han ska sova i Umeå inatt och kommer hem imorn. Tur att det inte blir längre än så! Sen är han ledig 3 dar :) Det är skönt att vi fortfarande tycker att det är jobbigt när han sover borta och sådär, vi har ändå setts nästan varje dag i snart 9 månader (4 maj rättare sagt). Om vi var gravida skulle vi haft en unge strax, haha.

Hade prov idag men jag får dom här panikgrejerna och klarar inte av att gå. Känner mig så dålig.. Får göra bra ifrån mig på omprovet..

Grät jättemkt igår, Johannes var lite irriterad på mig sen kvällen innan så vi hördes inte så mkt under dagen när han var på jobbet, så kom han hem och sa knappt ett ord och gick o la sig. Plus det här med provet och att han skulle sova borta dagen efter (idag), så jag orkade inte med skiten o bara burst into tears. Blä vilken jobbig dag. Sen var han ändå söt o höll om mig och frågade vad det var och så <3 

Juste gud! Jag, Johannes och mamma var på middag hos min bror och Carro förra helgen och hade det jättetrevligt och sådär. Första gången jag åt musslor oxå! Trodde det skulle vara läskigt, men gott vare :) Nånstans började vi iaf prata om våran pappa, och då kom min 3e bror på tal, en kille som jag totalt glömt bort. Han är ett år äldre än mig och heter Daniel, precis som min helbror heter i mellannamn. Minns att jag träffat honom hos pappa nångång när jag vart liten, men inte mer än så. MEN, idag så hittade jag honom på fb och skrev ett litet meddelande.. Får se vad han svarar, om han svarar. Spännande..

Hunden var helt söt imorse, hon sov som hon brukade när hon var liten. ÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback