Life

2013-03-31 11:05:00
Allmänt Kommentarer (0)
Ojoj, länge sen igen! Tiden går för fort känner jag..
 
Nu har mannen min vart borta i hela fyra dagar! Longer than ever.. Men han borde vara hemma nångång vid 14 idag, längtar ihjäl mig.
 
Ja annars då.. Nyår var nice, jag, Johannes och Rorre var hos Johannes bror vid Slussen och käkade middag och söp. Vi missade dock tolvslaget då vi bestämde oss för att vara inne på toaletten just då ;p Sen blev det iaf efterfest hos min bror i Rinkeby. Vi drack allt möjligt, men eftersom vi bara satt i soffan hela natten kände jag ingen förrän när vi skulle hem vid 10 nästa morgon haha! Deckade på bussen och vet inte vad.
 
Därefter har jag hängt med Johannes som vanligt, han bor här kan man väl säga.

Har börjat skolan igen, mattee! I'll make it this time. Måste.

Häromkvällen var jag hos Kattis. Fick äntligen träffa Emily igen, feels like a lifetime ago. Hon har blivit så stor. Världens sötaste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback