11/12-15

2015-12-12 03:09:00
Allmänt Kommentarer (0)
Life is.. alltså.

Vart nåt problem så vi ska inte renovera förrän början av nästa år. Mår inte så bra just nu så det är ju skönt.
Suttit hemma ungefär två veckor tror jag. Äter knappt. Not proud. Önskar jag var en sån som tröståt. Haha. Hoppas min livslust kommer tillbaka snart :/

Min nya iphone kom för några dagar sedan. Lite dyr. Lite ångest. Men vad gör man inte för lite happiness? Hellre det än knark. Har även köpt fina julklappar till Johannes, så nu har jag inga pengar kvar höh. Men det får det vara värt. Tidigare var det han som bara ville ha en snäll flickvän i julklapp, nu är det jag som bara vill ha en snäll pojkvän.
 
Har spelat Diablo som en crazy person, men nu har jag fastnat, och jag hatar det mer än allt, så ska nog inte spela mer nu. Önskar det fanns mer till ps4.. än vad det finns alltså.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback