14/12-15

2015-12-14 14:18:02
Allmänt Kommentarer (0)
Johannes kom hit iförrgår, efter att vi inte setts på två veckor typ. Känns typ bra att vara sams även om vi inte har löst något än. Jag får försöka softa bara och se hur allt går.

Igår var första dagen jag tog mig ut på mer än bara en prommis med Wilma; jag och Johannes tog ett glas på nya matstället i kista, det var asnajs. Får testa maten nästa gång oxå haha. Blir typ lullig på ett glas vin så vart helt adhd haha. Sen åkte vi till stan och åt och drack med hans vän Jocke och Jockes flickvän. Jag var helt hypad och garvade hela kvällen, det har man fan saknat!

Idag var vi mest bara myst och nu åkte han iväg, så vi får se när vi ses igen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback