24/11-15

2015-11-24 15:55:15
Allmänt Kommentarer (0)
Fan vad glest det är här! Jobbar natt nu så hinner inte riktigt. Men i lördags var jag ju på barnkalas. Emily är typ världens sötaste unge, delar med sig av allt! Hon lät t.o.m. dom andra barnen hjälpa henne öppna sina presenter haha! Så ville hon ge bort grejer oxå. Alltså dör!

Efteråt drog jag till slakthuset med Linnea, Prada, Amanda och hennes syster Alexandra. Lyckades ramla och slå i svanskotan så hårt att det blixtrade till i ryggen.. Kanske borde gå och kolla upp det. När det stängde åkte jag till Linnea och Prada av nån anledning haha och uber funkade inte, så skulle ta en taxi, men somnade innan den hann komma HAHA. Så tog en kl 8 istället.

Sen har jag bara jobbat på, är påväg till jobbet nu med. Börjar om en kvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback