02.03

2015-10-07 02:08:04
Allmänt Kommentarer (0)
Öh.. Gårdagen sög, inget att prata om. Kollade mest på awkward typ. Blekte dock håret igen och nu är det lite katastrofalt. Ska låta det vila helt i några veckor nu; inte borsta, inte tvätta, inte sätta upp håret osv. Det borde bli bra sen, håret återhämtar ju sig. Sen ska jag nog göra en olaplex behandling oxå. Det löser sig!

Johannes dygnade så vi la oss runt 21 igår, och så vaknade jag nu för typ en timme sen och vart pigg.. Efter bara 4 timmar? Helt kaos xD smsar folk för fullt och hoppas nån är vaken haha! Ska iaf upp vid 10 om jag nu lyckas somna om nångång!

Känns som jag mår lite bättre i blåsan oxå, är typ inget fel ens, bara jag som trycker på och det blir irriterat. Hoppas jag, för då går det att lösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback