11/10-15

2015-10-11 13:14:24
Allmänt Kommentarer (0)
God morgon från en död Irene! Jag åkte som sagt iväg till slakthuset igår, men innan dess svängde jag och Molly förbi Charles Dickens och tog ett glas vin med Gino och Alex. Sen åkte vi fel, till Skärmarbrink, och promenerade till slakthuset därifrån haha. I kylan! Sen försökte jag hålla koll på drickandet så drack "bara" två glas vin till. Ziad bjöd mig på ena. Hade räckt med ett men ah, sånt är livet. Fuckade inte ur totalt iaf, så det är ju positivt.
Kvällen var inte superrolig, slakthuset är inte mitt favoritställe längre. Don't like the music, typ. Men men, det var okej!

Fick nog vid två och ville hem, så jag och Mollsan sprang till tåget. Jag köpte med mig Max från centralen haha, hade ändå behövt vänta på tuben en kvart.

När jag kom hem var jag jätte kärleksfull mot Johannes. Jag tror att det är bra att vara ifrån varandra ibland. Vi drack te och han sa inte så mkt. Så spelade vi lite Star Wars tillsammans innan vi gick och la oss :)

Idag ska jag som sagt jobba 16.30-01.30, vettefan hur jag ska ta mig hem sen men jag löser det sen. Känns helt galet bra att äntligen få jobba. Önskar att det fanns mer att göra så man fick jobba hela tiden.. Maybe in the future!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback