15/10-15

2015-10-15 14:56:49
Allmänt Kommentarer (0)
Waaah trött. La mig typ 5 imorse som vanligt. Johannes visade mig nåt spel så tiden gick fort. Vaknade vid 13, men vi låg kvar i sängen i 2 timmar.. Ska gå upp snart och göra mig i ordning.

Fick skäll av Rami igår för att mina kryss inte var tillräckligt tighta och innehållet flög ut när man skakade paketen typ. Så visade han hur man gör och skakade sitt gjorda paket. Så sa han "det hade vart pinsamt om det hade blivit likadant! Fan jag var lite nervös där!" Sen dog vi av garv innan han åkte hem och lämnade oss med skiten. Jag bytte ordning på saker för att det skulle gå snabbare att jobba, men var tydligen ändå seg. Probably because man fick kriga sönder för att stänga paketen haha!

Sista dan idag, sen tar jag helg! Tills nästa vecka då :)

Fick en frisörtid på onsdag. Ska fixa mitt fuckade blekta hår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback