5/10-15

2015-10-05 23:59:00
Allmänt Kommentarer (0)
Zzzzz. Vaknade vid 13 idag och var rätt pigg även om vi la oss kl 6 imorse efter att ha kollat på Dorian Gray, men har problem med min urinblåsa så fick typ panik och ville sova mer. Har haft issues sen min blindtarm opererades, det kommer och går att jag känner mig kissnödig HELA TIDEN. Vet inte alls vad som hänt, men riktigt jobbigt för psyket är det. Har fått för mig att det hjälper när jag rör på mig så tänkte försöka gå upp i tid imorn och åka till stan och promenera med Johannes :(
 
Nu har jag varit uppe 7 timmar haha, men är trött så kommer säkert kunna sova om en stund :)
 
Tänkte bleka håret imorn, gått nästan en månad sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback