Fredag

2015-10-02 20:28:25
Allmänt Kommentarer (0)
Glömde bort att det var fredag, verkar inte som det händer något ikväll. Tänkte gå och handla lite saker men det blev tjafs om min töjning som folk här hemma inte gillar. I mean wtf, låt människor göra vad dom känner för. Jag klagar väl för fan inte på andra.. Så ah, nu är det cp stämning och jag får typ spendera kvällen i min egna värld.

Såg på nyheterna om skolskjutningar igen. Funderar på vad det är som gör allt folk blir så galna. Känns oftast som det måste ha med mobbning och sånt att göra, men det är ju ändå inte normalt att börja skjuta folk. Och det händer så jävla ofta? Tänkte oxå på varför dom inte fixat vapenlagarna men sen hörde jag att Obama försökt men misslyckats. Helt galet att man bara kan gå och köpa guns hur som helst asså herregud.
Johannes spelade med några från USA som bor i närheten där det hände, och dom hade tydligen pratat om det igår kväll. Hemskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback