ZzZzZz

2015-10-12 02:42:19
Allmänt Kommentarer (0)
Äntligen hemma! Vaknade runt 13 men låg kvar i sängen ända tills det var dags att röra sig mot jobbet. Det var bara jag och Oskar hela kvällen, utan chefer dessutom. Vi jobbade asfort, jag var klar med 2250 bandoleringar redan vid halv ett, och han var snabb han med, så vi tog en paus och chillade resten av tiden haha. Har vart lite orolig för att cheferna typ bytt ut oss på dagspassen, men det visade sig att det bara inte finns tillräckligt att göra, och vi tar över nån annans arbete när denna går hem, för att det ska hinna bli klart. Så då är man ju prioriterad haha. Love this job!

Kom hem för en stund sen och åt lite. Nu tänkte jag se någon serie och gå och lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback