15/9-15

2015-09-15 16:39:00
Allmänt Kommentarer (0)
Jahapp.. Två år senare då. Känns som jag hamnat nånstans i livet då jag egentligen borde skriva av mig mkt mer än vad jag gör, so here I am. Let's do this:

Började jobba på lager förra året i augusti och efter det har jag börjat må mkt bättre, depressionen är typ väck. När jag tänker tillbaka på vem jag var så känner jag inte igen den personen alls.. Var typ inte ens en människa, så detta känns bra. Det tråkiga är väl då att det typ är ett säsongsjobb, finns jobb i typ 2 månadet och sen kan det gå nåra veckor upp till en månad innan det finns jobb igen, men jag trivs så bra så det får gå just nu.
 
Johannes finns fortfarande i mitt liv, honey boo ♡ Dock så har vi det lite jobbigt just nu, han mår inte så bra och skulle behöva hitta en lägenhet och så. MEN, we'll get through it.
 
Har inte vart nån sommar alls det här året, och nu är hösten här haha. Är typ sugen på att åka nånstans då vi inte kommit iväg alls! De senaste åren har vi rest en hel månad under sommaren, men inte detta år.. Förrförra året var vi på Rhodos, i London, på Korfu och i Finland, och året efter det var vi i Sardinien, Rom, Danmark och i Blekinge haha, och så Finland en sväng. I år blev det bara Finland en sväng, två veckor ungefär. Johannes stannade hemma pga jobb. Så det var ju sådär, men ah. Kul att träffa morföräldarna iaf. Skulle behöva ta en tripp dit snart igen :)
 
Har skaffat mig nåra tatueringar och börjat töja örat, och vart rödhårig och now going on blonde! Så det händer saker här haha.. Kul med lite förändring :)
 
Får typ lägga upp lite bilder från det senaste jag missat, så man känner sig lite uppdaterad iaf haha.
 
Bör även ändra min header och bild och sådär haha, feett gammalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback