17/9-15 - 18/9-15

2015-09-18 00:59:00
Allmänt Kommentarer (0)
Igår stack jag bara hemifrån för att jag inte pallade vara hemma, haha. Åkte till stan själv, köpte en linsgrej till luren och vandrade till gamla stan och hälsade på Jussi jobbar på Den gyldene freden. De var assnälla och gav mig gratis öl och så fick jag ett litet smakprov från köket oxå. SNÄLLT :D Verkar vara jävla soft jobb oxå, han stod och pratade med mig i typ två timmar och gick iväg lite ibland för att servera gäster haha. 
 
Sen åkte jag till Anchor och tog en öl med Arman and that's that. La mig rätt tidigt.
 
Idag gick vi upp tidigare än vi brukar, runt 13. Asså fattar inte hur vi blivit så jävla sega, förut brukade vi gått upp vid 10 och så, helt gamla typ. Men ah, har jag typ spelat hela dagen med Johannes. Öh. Jag som brukar klaga på honom.. Hah, men det är typ för att han gör det utan mig och jag känner mig utanför, så idag har varit kul! Fick köra lite Destiny, som jag tyckte var tråkigt förut för att det var så svårt, men det var lite lättare nu och jag kan hantera kontrollen och alla dess grejer, typ kameran, lite bättre så det är nice. Sen spelade vi Little big planet, lite mer mitt spel typ. LOVE IT. Gillar typ äventyrsspel för det är inte samma sak hela tiden, som det kan vara med andra spel som man bara uppgraderar sin gubbe på typ..
 
Tänkte låta honom spela ett tag nu och typ se fear the walking dead medan haha.. PUSS!
 
typ skinka, lök, kantarellröra & rå biff, rökt majonnäs och tomater
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback